26 November 2011

Berpatah-patah Kata.

When everything seems to be wrong, why you choose me to put the blame on?

Sedihla.
Abang moody. Tak tau apa yang dia pressure sangat.
Sampai aku tulis blog pun dia kata tak payahlah nak tulis2.
Tapi logiknya kenapa?
Aku memang suka menulis...
Tak ada orang baca pun aku tak kisah.
Jangan la marah aku.
Ni small matter je, kan?
Sedihlah macam ni.
Rasa nak nangis.
Even Abang dah say sorry, tapi tetap nak sedih jugak.
Nape kalau dia tertekan dengan life dia, aku pulak yang kena tempias???

TIBA2 TENGAH EMO, TERINGAT...

"Aku rasa, orang nak kahwin, darah manis, memang banyak dugaan. Lagi hebat dari masa bercinta dulu. Kitorang asyik gaduh je."

Kawan2 aku penah cakap macam ni.
Dulu diorang pun konflik jugak.
Ya Allah andai ini satu dugaan, berikan aku kekuatan.

No comments: