24 November 2011

Aku Stalker.

Aku ada cerita pasal baju akad nikah aku dalam entri lepas2 kan. Sekali balik je rumah, aku on laptop, terus ternampak gambar ni. Tapi lupa pulak nak save ke apa sebab tak terfikir pulak nak tulis di blog. Beberapa hari kemudian, baru teringat pasal baju yang ohsem ni. (Puji diri sendiri ke???) Masalahnya, punyalah aku lupa kat profile siapa. Makanya semalaman aku jadi stalker cari kat page semua orang tapi tak jumpa2 jugak. Sampailah baru kejap tadi aku usha FB Impression Pictures ni sebab hari tu kawan aku Anis recommend Abang Hasnoor Zakaria tu untuk jadi Photographer majlis aku nanti. Aku sukalah nak melawat page orang2 yang berkemungkinan besar bakal bekerja dengan aku kan. Tup2, jumpa gambar ni! *Teruja kejap sebab aku dah give up nak cari lagi sebenarnya.*

Aku tak survey banyak pun photographer ni dan dah alang2 Anis cakap dia ni member Anis, kalau Mak setuju, aku nak confirm dengan dia je. Abis cerita tak payah pening kepala. Serius baju Shaznida ni lebih kurang sama je kan dengan baju nikah aku. Cuma baju dia lagi meriah. Cantik jugak kan dah jadi baju. Tak sabarnya nak hantar kain ni kat tailor (^_^)

p/s: Aku duk bok bek bok bek prepare macam2, tapi sebenarnya aku tak pergi kursus kahwin lagi. *Pinsan*
Ada sesiapa nak teman?

No comments: