08 September 2011

Rindu.

Duduk jauh2, jumpa jarang2, rindu, oh! Bila rindu, tengok gambar2 lama, tengok gambar raya, dalam hati kata "Handsome jugak laki aku nih." Hahaha. Mungkinkah sebab rindu jadi macam tu? Rasanya macam tak. Sebab Popeye memang handsome pun pada aku. My taste (^_^)

Raya hari tu, tak sempat update. Popeye beraya dengan aku and family. Sangat terharu dengan effort dia. Sanggup datang jauh2, untuk beraya. Siap bawak bodyguard (Idzmi Hafiz). Sian Iz. Terpaksa teman Popeye beraya dari tengahari sampai malam. Dah naik merengsa aku tengok Iz malam tu. Dah lah diorang pakai baju Melayu. Kacak, ok! Nanti aku upload gambar sebab ni aku online guna laptop Lia (my roomate). Laptop aku tertinggal kat rumah.

Then masa gi KL raya ke berapa entah aku tak ingat, Popeye follow lagi gi rumah cousin aku. Comel je pakai baju kemeja baru. Wife cousin aku cakap Popeye handsome. Wah! Kembang beliau itu! Anti2 pun cakap Popeye handsome. Tapi, semestinya aku tak bagi tau Popeye nanti dia perasan syok sendiri. So, biar aku je yang tau. Nges3.

Em. Rindu Popeye. Lame dah tak main pool and melepak2 dengan dia. Dah bertambah jauh (-.-) Life Popeye as ADC sangatlah busy. Tak ada masa nak turun JB. Nak harap aku drive pergi KL, memang jangan diharap *Pemalas!*

Okaylah. Banyak lagi cerita best3 pasal raya tapi malas nak taip. Biar je aku simpan sendiri. Peace!

No comments: