30 September 2011

SBE Day 5 (Last Day)

It was raining early in the morning. Me and my friend decided not to come early to school. I continue sleeping until 8.00am. Best gilerh. Then around 9.00am Lia call. Cakap aku dapat class relief tapi macam dah lambat so aku tak sempat pun masuk kelas tu. Then kitorang sume gi makan kat kantin. Cikgu so-called-handsome tetiba masuk makan jugak. *Yaw!* Aku tau dia masuk even aku tak duduk mengadap pintu sebab tetiba kawan aku dah buat muka terencat campur gatai bila dia tengok kat pintu tu. LOL!

Kawan2 aku kata best jugak dapat masuk kelas relief, tapi aku rasa bosan je. Rasa out of place. Yang penting tak sabar nak habiskan semua ni. Nak balik rumah!!! Yeah! Malam ni tidur rumah Ayang, meet up dengan cousin2 semua. Rindu kat rumah sangat2. Aku kalau homesick mesti hidup jadi kusut, kepala serabut, memang tak best, rasa macam sangat damn. Memang kalau orang cari pasal, aku rasa nak lempang je.

I HATE SCHOOL BELL!!!
Bergegar rasa otak bila loceng tu berbunyi. Aku rasa macam nak pergi cabut wayar loceng tu! (Like what we did to our school siren many years ago).
One day nanti kalau aku jadi pengetua aku akan tukar bunyi loceng sekolah jadi ringtone!!!

No comments: