19 August 2011

Nasihat Seorang Teman

Hari ni, ada seorang member aku, bagi nasihat yang aku rasa aku perlu ingat sampai bila-bila.

"Kau, kalau ada masalah, jangan mengadu kat orang lain. Simpan sorang2, mengadu kat Allah je. Kau dah buat keputusan, jangan pernah rasa menyesal. Kalau kau mengadu kat orang, orang akan kata macam2, pendapat lain2, nanti akan timbul rasa kesal, lama2 kau kusut sendiri, menyesal dan makan hati."

Lebih kurang macam tu lah. You are the best bro. Thanks a lot for the advice.
Persoalannya. Mampukah aku?

3 comments:

Duera VOn MeOns said...

sue !
bagus nasihat dye .
baru kecik terfikir . btowl jugak kan . hmmmm .
-.-

Jalak Lenteng said...

ish2...member ko ckap cmtuh yek????mengapa die cakap cmtuh....

asdina said...

salam kak...saya copy ayat tur erk..sangat tersentuh...