02 December 2010

Mak Saya.

Cerita 1.

Saya kat depan lappy sambil surfing internet. Tiba2 handphone berbunyi.
*kring* *kring*
(gile old skul bunyi handphone)

Mak: Kak, tengah buat apa?
Saya: Tak de buat apa baring2 je ni. Kenapa?
Mak: Meh la datang kat sini.
Saya: Mak kat mane skarang?
Mak: Ada kat depan TV ni ha.

Cerita 2.

Saya sedang siap2 untuk keluar. Mak call handphone saya.
*kring* *kring*
(bunyi handphone yang typical)

Mak: Kak, kat mane tu?
Saya: Kat dalam bilik ni.
Mak: Dah siap ke belum?
Saya: Ha, akak tengah siap la ni.
Mak: Cepatlah. Mak dah tunggu ni.
Saya: Mak tunggu kat mane ni???
Mak: Kat depan ni ha. (ruang tamu)

(T_T)

7 comments:

Anonymous said...

Itulah.Teknologi mmg untuk menyenangkan kte.kn3? ===

Olive said...

hahaha.
mak aku mmg lucu.
dlm umah pn nk men call2

Anonymous said...

hahahhahaah ma aya comel giler..nape la ibu xwat cmtu kan...kalo ibu wat cmtu mesti xde la nk roboh pintu bilik umah daku kat kl tu aya wehhh..hahahahahaha

Olive said...

hahahaha.adoi le.xleh time la kdg2 anis.punye la malas nak pegi blk aya tu.adoi...!

Anonymous said...

Umah ku kecil shj so mak ak sentiase dtg ke blik klu ade ape2.hehe ===

Olive said...

umahku pun kecik jugak tp mak aku kdg2 malas nk dtg blk aku (T_T)

Anonymous said...

hahahaha
nt ak nk try kt mak ak bole x? XD