04 December 2010

Bila harga minyak naik...

Harga barang naik...
Harga getah naik...
Harga kelapa sawit naik...
Gaji tak naik...
Bonus tak naik...
Elaun tak naik...
KEMARAHAN rakyat naik...

!@#$%^&*(_l_)*&^%$#@#$%^&*
(Makian dan keluhan rakyat)

Aku dah sampai Brunei, aku dah sampai Arab Saudi, rata2 negara pengeluar minyak, minyak diorang murah gila. Brunei ada sampai tahap 50sen 1liter. Negara kita, negara pengeluar minyak tapi minyak kita cekik darah. Aku rasa harga minyak kat UK pun tak mahal macam kat minyak Malaysia. (sila jagan convert) Malaysia negara pengeluar minyak tapi minyak mahal macam haram. Aku sebagai rakyat rasa ditindas oleh POLITIK SAMPAH negara ini. RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN. Macam ni cara rakyat di dahulukan? Palehots kau. Apakan daya aku cuma insan kerdil yang hanya boleh bersuara di blog kaku ini.

Tapi, aku cool je.
Rezeki Allah yang bagi bukan pemimpin.
Peace.

No comments: