29 November 2010

Tolonglah.

Aku tak pandai nak marah2 orang ni. Nak maki2. Bukan tak boleh, tapi aku tak suka. Aku pun tak nak mati awal sebab kena high blood pressure. Tapi tolonglah. Tolonglah jangan masuk campur hal hidup aku lagi. Aku mintak tolong sangat2. Berhenti dari menjadi penyibuk, okay! Kau dah cuba jadi kawan yang baik. Aku tau. Cuma, mungkin aku yang tak cukup baik untuk menjadi kawan kau. Dan aku sangat2 tak boleh terima cara kau. Agak kecewa jugak sebenarnya dengan kau. Aku harap kau dapat kawan yang lebih baik dari aku. Yang tak mengkhianati sesama kawan. Aku dah jumpa kawan yang macam tu. Aku bersyukur. Dia sentiasa ada masa aku susah, masa aku senang, masa aku sedih, masa aku gembira. Sentiasa support aku. Yang tak mementingkan orang lain lebih dari kawan sendiri. Kalau aku salah, dia tegur aku yang degil ni dengan cara baik. Bukan bercakap2 mengumpat tak puas hati kat belakang aku. Aku doakan kau pun akan jumpa jugak kawan yang macam tu. Aku tak boleh jadi macam tu untuk kau. Aku tak layak untuk jadi kawan kau. Sebab? Aku budak jahat dan kau budak baik sangat.
Tak payah la aku cakap entri ni untuk siapa. Kau sedar diri sudah.

No comments: