24 April 2011

Moisturizer.

Saya ada seorang kawan. Nama kawan saya Si Comel. Si Comel selalu merungut kepada saya bahawa kulit mukanya sering kekeringan. Acap kali saya tengok wajah Si Comel, sememangnya Si Comel perlukan moisturizer/pelembap muka. Kesian Si Comel. Di sebabkan saya mempunyai banyak jenis moisturizer, saya pun dengan bermurah hati memberi Si Comel salah satu daripadanya yang saya jangkakan akan memuluskan lagi kulit wajah Si Comel. Setelah hampir seminggu menggunakannya...

Si Comel: Ya, nape kulit aku still kering lagi. Tak berkesan la moisturizer ko ni! *marah bebenor gamaknye*
Olive: Huh? Aku pakai elok je. Ko pakai hari2 tak?
Si Comel: Ye la hari2 aku pakai. Tapi same je.
Olive: Cane ko pakai?
Si Comel: Aku letak kat tangan, lepas tu sapu kat muka, pastu aku basuh dengan air.
Olive: ROTFL. Oi! Pakai moisturizer bukan macam pakai facial wash laa... Dah pakai kau basuh balik memang lah tak berkesan! HAHAHAHAHAHAHA
Si Comel: La, yeke. Mane aku tau. HAHAHAHAHA *turut sama ketawa*

Hattoi! Lucu betol gelagat Si Comel itu. ROFLT lagi.

2 comments:

RAYHANAH said...

aku tau sape!! hahahahahaha~~ dia memang bangang! sia2 blaja bahasa omputeh tapi tak baca instruction

Anonymous said...

ee bengong kt instrcution xde ckp la taik!!