01 April 2011

Janggal.

Aku tak tau angin apa yang melanda Encik Popeye tapi now ni dia dah sangat sweet macam gula. Gile ah. Aku rasa macam mula2 baru bercinta pun ada gak. Best gile, oh. Dan dia sentiasa mengawal dirinya yang hot tempered to so aku tak di marahi dah. Cakap pun slow talk je banyak. Bestkan? Sungguh adorable beliau itu.

Okay. Kembali kepada topik kita-Janggal. Ape yang janggal? Since Popeye mention pasal "Baby Girl" dalam mesej tu kan, macam best pulak kena panggil Baby. Hoho! Then bagi tau kat beliau. Balik je sail 23hb hari tu, terus je beliau mesej guna Baby. I was like... Erk! Tak rock lansung wei! Abes aku pun panggil dia Baby. Dia pun nak panggil aku Baby. Kan ke macam pelik gile. So, aku kena tukar. Tak leh panggil dia Baby dah. Uhuk. Nak tau kena panggil ape? ABANG. Okay mari kita sama2 gelak perli. Geli siot! *tu la perasaan aku mula2 nak guna panggilan ni*.

Janggal. Sumpah janggal. Dah la aku dengan dia sama umur. Dah la kenal dah bertahun2 now ni baru gedik nak panggil Abang. Mula2 panggil aku tak tercakap kot. Kira macam sebolehnya dalam conversation tu tak guna pronoun. Hahaha! Gile beb. Nak panggil sekali pun sejuta kali aku telan air liur baru kuar 'Abang..' *Okay sile muntah*

Bukan aku sorang je yang rasa geli2. Popeye pun sama. Dia cakap, nape orang lain panggil Abang, okay je. Nape kita susah sangat, eh? Aku pun tak tau? Tapi mula2 panggil macam geli gile waklu! I guess sebab kitorang bukan jenis manja2 sangat kot. Popeye pun jenis cool, ganaz. Tiba2 gf panggil 'Abang'. Ceh. Aku pun rasa hilang taring je. Huh. Member2 aku semua tak tau lagi aku dah tukar panggilan. So, bila Popeye call depan diorang aku dengan coolnya guna Baby jugak. Hahaha. Lantak.

Tapi akhirnya diorang tahu jugak. So, tadah je lah telinga kena bahan. Aya dah nak kawen! Aya dah nak kawen. BS doh!

No comments: