24 January 2012

Kad Kahwin!

Misi Cuti CNY adalah:
1-Tolong Popeye siapkan design untuk kad kahwin
2-Siapkan kotak goodies (Baru siap 1500)
3-Pergi fitting baju akad nikah
4-Hantar tempah baju akad nikah Popeye
5-Pergi fitting songket+Baju Malam Berinai dengan Popeye
6-Membeli baju batik hantaran untuk aku+Popeye
7-Membeli tudung Akad Nikah+Resepsi

OH, BUSYNYE!!!

Aku nak buat yang simple but nice je. Memang la kalau ikut nafsu nak buat yang mahal2, barulah glamour gitu! Tapi bila fikir balik, lepas orang dapat kad tu, orang buang. Kira macam amik duit RM3 pastu buang. Mampu kau? Aku tak mampu (T_T)

Aku fikir nak buat kad yang murah, tapi comel! Dan disebabkan aku seorang BAKAL CIKGU *Siap CAPITAL untuk menunjukkan keseriusan* dan hobi aku adalah membaca (ke???), makanya dalam Wedding Invitation tu aku nak suruh Popeye decor supaya ada bookmark! Comelkan?
Belum bagitau Poepey lagi tapi I like the idea! Nanti you all boleh guna untuk membaca, kan?kan? kan? (~_~)

p/s:
Aku jumpa belt+wallet Braun Buffel kat Singapore yang sangat murah. Kat Tangs. Tapi tak beli sebab lupa harga belt Braun Buffel kat Malaysia berapa hari tu. (T_T). Rupanya murah bangat!
Makanya cerita kat Popeye. Popeye macam setuju nak pergi Singapore cari barang2 hantaran beliau dan handbag aku. Ouh, seronok! (^_^)
Sopink! Sopink! *teruja gila*

No comments: