27 December 2011

Suaya Preloved.

Walaupun aku sibuk dengan persiapan nak kahwin, sempat jugak tu buat busines online. *kau memang gigih!* Ni adalah blog aku. Preloved Blog. Mula2 nak buat busines barang2 preloved, lepas tu teringat pulak pasal busines bra bag aku yang senyap je. Makanya, aku pun memulakan promosi. *sempat uols!* Di mana ada kemahuan di situ ada jalan, kan? Popeye pon sangatlah supportivenya siap nak tolong promotekan kat member2 dia lagi. *love~love~love~*

Sebenarnya masa mula2 aku nak buat blog jual barang preloved ni Mak tak bagi pon. Dia memang tak suka aku kerja/jual barang2 ni semua. Aku pun tak faham kenapa. Memang aku tau Ayah mampu je nak bagi aku duit untuk beli2 semua benda untuk wedding aku ni tapi aku kalau boleh untuk hantaran Popeye aku nak beli semua pakai duit sendiri. *sweetkan? sweetkan?* Barulah aku rasa puas hati kot dan sebab tu lah aku gigih nak kumpul duit jual2 ni semua. :)

Yang bestnya hari ni tudung2 preloved aku habis dijual! Memang mantap :D
Jadi tinggal lagi blouse2 dan cardigan je. Biar je la pun aku malas nak promot barang preloved sebab sekarang nak fokus kat penjualan bra bag. Doakan perniagaan aku berjaya, okay! Kalau nak beli boleh SMS. Murah2 je ni...!

No comments: