01 March 2011

Welcoming March.


Lets say HI to March. Cepatnya bulan chenta berlalu. March datang dengan macam2 benda. Mengejar due date assignments, preparation untuk exam, blog yang tak siap2 (blog ilmiah yer bukan blog poye2 ni), duit yang dah semakin kontang tapi elaun tak masuk2 *hampeh*, kereta yang meronta2 mintak di service tak lama lagi. Ouh, sungguhlah sibuknya diri ku ini TETAPI masih tehtap mampu mengarut kat sini. LOL.

Aku tengah buat lesson plan ni. Bosan siot. Kadang2 aku tertanya2, betul ke aku ni nak jadi cikgu? Dan kemudian hati aku segera menjawab-Tidak! Tidak! Tidak! Saya tak nak jadi cikgu!!!
Yea. Hakikat. Aku benci sekolah. Aku benci jadi cikgu. Aku benci budak2. Aku benci lesson plan, tapi aku amik degree education. *tetibe rasa sengal* Cuma aku sangat suka English. Sebab tu la aku boleh survive sampai sekarang ni.

Semoga aku sentiasa kuat untuk masa akan datang. Peace.

1 comment:

ezham said...

patut buat Lit terus lahh. kekekekke. kalau sambung master-phd silap2 end up jadik lecturer. cikgu gak tu, kih kih kih,