23 March 2011

Mahal.


Jam Swatch yang aku sangkakan berharga RM185 rupanya berharga RM350 y'all. Hampeh! Baru aku ingat nak pegi angkat. Sekali...Salah tengok harga da. Mahal wei! Tapi bukan color merah2 macam kat atas tu. Tu hanya contoh. Color hitam and transparent. Smart! Tapi tak de kat Swatch lain.(aku survey dah). Mungkin sebab jam yang aku suka tu design lame. Aku bukan nak tukar jam sebenarnya tapi kalau pakai jam besi nanti lappy kesayangan ku ini calar balar. Cian Baby I. So, untuk menjaga kepentingan beliau, aku kena pakai jam getah. Memang tak sesuai la kalau nak ikutkan dengan tangan aku yang kecik molek ni tapi terpaksalah, kan? Disebabkan harga mahal sangat, aku rasa tunggu la dulu (sampai time ade duit lebih which means never).

I wish I have more money...Tapi serius smart. Tak sabar nak tunggu Baby datang and tunjuk jam tu kat Baby. *muka penuh muslihat*

No comments: