20 February 2011

Popeye.

Bestnye kalau dapat hugs budak demok tu macam ni. Macam empuk je beliau sekarang ni. Kuang3.

Semalam seharian dating dengan Popeye. Lepas test je terus berpoye2. Bagus kan aku? Test pun tak boleh nak focus. Hahaha! Sekarang aku tengok Popeye dah banyak berubah. Banyak sangat. Dia memang sangat cepat marah. Dulu, Popeye suke marah aku tiba2. Sekarang, aku tau dia nak marah tapi dia sangat control. Dulu menakutkan tapi sekarang macho lebey la. Hehe. Cool, okay! Dia sampai cakap, "Baby kena pergi kursus anger management ni..." Tapi dah nampak sangat maju la compare dengan before this. Aku sangat happy, okay!

Popeye lelaki bertanggungjawab dan sangat matang. Cara dia nasihat aku, memang sangat menusuk kalbu. Mak pun lagi suka cakap dengan Popeye, mengadu kat Popeye, and plan sume2 la dengan Popeye. Aku tak tahu ape pun. Kadang2 rasa di ketepikan (ke aku jealous senanye Mak rapat ngan Popeye). Tapi sebab dia Popeye kan, so tak kesahlah. At the end of the day Popeye will tell me everthing. Hehe :)

Popeye bawak balik kain batik as souvenir from Sabah. Dia cakap, Mak dia bagi. *Pitam!*
Ape maksudnya tu yer? Popeye cakap berhentila pakai shorts, boxers. Belajar2 pakai kain batik pulak. I was like-Herk??? Herk??? Herk???- *Hiccup sebab sentap!* Adoi. Menangesh Meks. Popeye cakap lagi, setahun setengah tu tak lama. Aku tau dia dah ready. Anytime. Memang aku rasa dia boleh jadi hubby yang baik n tolerate everything. Tapi aku... Dah ready ke nak jadi wife? Aku pun tak pasti... Tapi, aku tau aku sayang dia dan tak mungkin lepaskan dia lagi. Sampai bila2.


No comments: