05 February 2011

I heart Anya Hindmarch


This is what? Anya Hindmarch. My favourite designer!!! So damn cool, okay! Tapi mahal gilak. Sebab tu masa kat UK, dapat beli tote bag pun rasa macam puas hati gila. Sebab? Murah gile, okay. Kalau kat Malaysia, tak dapat harga macam tu. Kat Malaysia, nak beli purse pun tak mampo! Tapi serious memang lawa design dia. Especially sebab aku suka plait bag kan. Superb abes tapi as student memang tak mampu beli. Kalau beli, then for the whole 4 months aku makan angin je. Berpuasa siang dan malam. 1 bag almost RM2000 ye. Sekian harap maklum. Purse cikai2 dekat seribu.

Takpe. Takpe. Aku akan menahan nafsu ini. Nantilah kau! Aku dah kerja nanti aku sambar 2, 3 bijik lepas tu sebulan duk makan ubi kayu rebus je. Itu pun kalau ubi murah lah kan time tu. Pergi mengajar pun naik basikal je. Minyak motor pun tak ada duit dah nak beli. Oh, sadis.

Saja aku buat post ni sebab geram gilak tak mampu beli itu Anya punya beg. Siyes lawa gilak. Aku suka yang anyam2 tu. Wargh!!! Oh, tidak!!! Aku perlu segera menghabiskan cuti yang gilak ini supaya aku dapat membusykan diri dan tidak lagi mempunyai masa merewang2 diblog2 melihat beg2 santik then telan air liur sendiri. Oh, seksanya! Cepatlah diriku menjadi wanita bekerjaya! (@_@)

2 comments:

Anonymous said...

aku baru beli 1....
murah sangat....
tak perlu makan ubi.. hehehehhee

Suraya Nordin said...

Waa...
Siapakah gerangan si anonymous..
Dah beli? Murah?
Katne...
Ku jeles hokay! Huhu.