30 January 2011

My First Zara Item.


FINALLY, I can go shopping. Tapi tak banyak pun beli. I bought my first Zara item. I never bought anything from Zara before sebab macam tak worth it. Mahal, oh! Tapi yang ni macam murah siket and lebih kurang Mango je, so belilah. Aku cari jeans yang straigt cut sebab dah banyak sangat skinny jeans kan tapi masalahnya sekarang trend skinny so amatlah menangis diriku ini mencari cutting straight. Last2 jumpa kat DKNY. Cun, oh! Faded grey straight cut, sebijik macam yang aku nak. Tapi RM410. Menangesh! Cancel! Tak jadi beli. Till now still mencari jeans yang cun tapi budget below RM250.

Disebabkan aku terlalu asyik bershopping, aku terlupa dah pukul5 and sepatutnya aku kena gerak gi LCCT amik Nasriq. Oh, sungguh kesian sebab dia tunggu lama gile. AMPUN sangat2!!! Then I try to cover up my mistake dengan rasuah Serik McD. Okayla kan Serik? Ngee :D


No comments: