13 January 2011

Downtown.


Lately ni, hidup aku banyak berubah. Macam2 benda baru aku belajar. Seronok! Baru aku tahu selama ni sebenarnya duduk dalam kotak je. Tahu pergi Mid, The Curve, KLCC, Pavi. Tapi sekarang tak lagi. Aku baru je balik dari downtown Cheras. Bukan tak pernah pergi before ni, tapi ni first time aku beli baju kat sane! Ho-Yeah! Kemajuan beb.

Sebenarnya, sebelum ni aku tak yakin nak beli. Ye la tak boleh nak try kan. Tak tau muat ke tak. Selalu pusing2 jalan2 je. Tapi tadi aku pergi dengan buddy aku-Cicah, Capit and Alya. Diorang beli sampai 2 helai sorang kot! Tu yang aku jadi yakin nak beli. Balik sampai bilik, okay je baju tu. Ngam2 soi ngan aku. Happy, Yeah!

Tapi penat, okay. Walaupun downtown tak sebesar uptown, still penat sebab pusing2 cari flipflop. Nak cari yang pink tapi dah tak de last2 aku n cah beli warna hitam+hijau. Aku beli sama warna dengan cah. RM13 je. Gile. Malam ni boleh jadi history sebab duit aku keluar less than RM50. OMG. Gile la! Lain kali aku nak pergi lagi.

Tak dilupakan jugak kenangan panjat pagar sebab Abang Guard kerek tu tak bagi kita masuk. Eleh bajet kita duduk serumpun la tu. Blah. Tak dapat masuk ikut gate, bajet kitorang tak leh tidur kat bilik ke? Silaplah wei!

Thanks to Capit, Cicah and Alya sebab bagi aku new experience ni. Lalala~

No comments: