24 October 2009

Blog Yang Bersawang.

Lama aku tak post entri. Sebab? Kehidupan realiti lebih menarik dari apa yang ada kat sini. (senyum). Lepas ni pun tak de cerita pasal Wan dah. Sebab? Wan dah balik duduk kat kampung. Semua orang dah tak willing nak jaga dia. Adoiyai.

Akhir-akhir ni, aku sibuk mengukur keluasan shopping mall dengan Qilah. Pergi Mid, The Curve, Sunway Pyramid, Alamanda(dah macam rumah ke 2), Mines (rumah ke 3) dan Mid Valley Megamall tak lupe jugak The Garden. Kita orang jugak makan tah kat mana2. Sebab bosan gila kedai makan area2 UPM tu. Especially Serdang. Sampai dah tak tau nak makan apa. Kita orang gi makan kat Saba'-Cyberjaya. Nasi Beriani dia memang tip top+waiter dia Arabian(kot) yang handsome, memang full pakage la. The next day gi makan kat JM Beriani kat Bangi. Sedap jugak. Makan Nasi Lemak Kukus, kat Bangi tapi aku lupa nama kedai, Kopitiam Bangi dan banyak lagilah.

Sampaikan, ada 1 hari tu, dah bosan gile, aku dengan Qil g merayau2 cari kedai, alih2 dah sampai kajang. Apekah! Malamnye pulak, merayau2 lagi, tau2 sampai kat Kuchai Maju. Tah mane2 je. Gile betol. Aku asyik makan beriani lamb sampai sakit tekak dan beberapa hari kemudia kene flu. *ampes~*

Disamping kebizian mengukur jalan+mall, assignment jugak melambak2 dan dah nak sampai due date. Tu belum presentation lagi. Tapi okay la sebab Qil duduk bilik aku. So, tak de la tension buat keje sorang2. Thanks Qil.

Aku dengan Qil jugak gi tengok movie 3D cerita Cloudy With A Chance Of Meatballs. Terkujat aku depan counter tu RM17 mak! *Menangesh~~* Aku tak pernah tengok pun 3D movie. Jadi nak try la kununnyer. Owh, memang best yer. Tapi yang tak best, bayar 5 hengget rupenye spek tu kasik pinjam je. *Pitam*

Malam ni pulak plan nak tengok teater. Senior yang buat. Kita orang punya turn next year. Nanti nak paksa Mak+Ayah+Baby+Hadi datang tengok. (Poyo je padahal skrip pun tak de lagi)
Okaylah. Aku nak packing. Sekian update untuk bulan ini kot. Salam 1 Malaysia (Bluek) *muntah~~*

8 comments:

Amir Omar said...

How was my play??
Tell which one was the best!!Do tell me pls!!

Suraya Nordin said...

For the last night, i think you were the best. And your play too. Seriously! I like you custom. Hehe

Anonymous said...

daku terharu dgn kewujudan nama aku kt blog ko..hukhuk-Qil-

Anonymous said...

Greets!

It is my first time here. I just wanted to say hi!

Anonymous said...

dispenses utilize a wonderful website decent Gives many thanks for the hard work to help out people

Anonymous said...

May just be the Most beneficial subject that i read all week?!

Anonymous said...

Wonderful posting, well written I must say.

Anonymous said...

I suggest you to put facebook likes button.