06 May 2013

Kalaulah...

Kalau aku tak kahwin dengan seorang suami yang sangat berkaliber...
Kalau aku bukan satu2nya anak perempuan parents aku...
Kalau aku ada Master...
Kalau aku tak banyak tanggungjawab lain...
Kalau aku dapat peluang sambung belajar di luar negara...

AKU DAH LAMA MIGRATE! Aku bukan tak bersyukur negara Malaysia aman tapi sebagai rakyat aku rasa ditindas oleh kerajaan negara sendiri. Aku lagi rela hidup susah di negara lain. Dan malam ini mereka menang lagi. Politic ****s.

Just my 2 cents. Kalau korang nak marah pun aku pedulik hape.

3 comments:

Isabel Diaz said...

Tak apalah.. Saya faham.. (^_^)

tenku butang said...

haiiiiii..

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Isabel Diaz said...

JOM JOIN SEGMEN PERTAMA SAYA : http://angellovesoldier.blogspot.com/2013/05/segmen-blogger-pilihan-saya-by-als.html