16 July 2011

Saya & Dia.

An evening with my family and him. Wondering what he did till my mother likes him so much? Isn't he that adorable? Aku nak pow dia KFC pun Mak tak bagi, end up Mak suruh Ayah yang bayarkan. Ayah cool je... As usual. Dia and Mak dah macam one team pulak. Ape je dia kenakan aku, Mak join aje iyekan. *Marah, okeh!* Dah lah sebelum aku jumpa, Mak suruh bawak durian. Mak call tanya, nak sebiji ke nak yang dah siap letak tuppaware. Dengan gediknya beliau cakap, "Letak dalam tuppaware la senang. Nanti suruh Suraya kupaskan." Harus sangat, kan? Pembuli betol. *Marah lagi* Sampai terluka luka tangan aku. Sob Sob. Tak payah mengadu kat dia sebab nanti tau dah dia cakap, "Eh, padan la muke." Mesti jadi lagi marah je. Huh.

My parents... They are planning to give us new car as our wedding gift. ($_$)
Paling tak boleh blah sebab nak diorang plan nak bagi dekat future SIL. How come! Mestila aku tak bagi kan. Mestila kalau beli kereta baru kena bagi aku, kan! LOL. I can see how excited they are talking and planning our wedding. Sometimes, I just can't believe now I'm turning 24 and going to get married next year. Time flies. I kind of missing my childhood life. Life without commitment and responsibility. But I know some how, I have to grow up.

No comments: