31 July 2011

Palace of The Golden Horses.

Majlis Santapan Malam Rejimental Bersama Canselor UPM Sempena Pentauliahan Diraja Kali Ke-30 PALAPES UPM. Makanan: Superb. Paling best sebab my partner datang bawak hadiah jam Esprit. Dah lama aku nak beli jam tali getah. Finally, dapat jugak. Aku tak pernah ada jam petak seumur hidup. Malam tu first time aku pakai jam petak. Thank you so much for the surprise, Abang...! Nak terharu lagi, balut sendiri uols. Kalau dalam gambar di bawah ada paper back colour maroon, tu paper back yang Abang bagi kat aku la tu. Cumels je. Sweet~~~










Lepas majlis, aku dan Abang rushing ke rumah Mak Cik aku sebab ada nenek saudara sebelah Ayah nak berkenalan dengan Abang. Sepatutnya kami datang petang tu tapi macam busy je, tak sempat. Malam ni semua my cuzzen, aunty, and nenek saudara dah berkenalan dengan Abang. Selalu diorang dengar nama je, gambar pun tak publish kat FB. I malu uols. Sekarang, with 11 months to go, boleh dah kot publish Abangku@Mr. Popeye. Selepas perjumpaan family yang sekejapan itu, aku dapat merasakan yang segalanya menjadi semakin serious dan semakin mendebarkan! Pray for us. Amin... :)

No comments: