17 August 2012

First Time Masak!

Eh, jangan salah faham k... Bukan first time masak seumur hidup... Parok sangat tuh! Ni first time masak kat rumah bujang Popeye ni. Semua kelengkapan ala kadar je jadi aku pun masak ala kadar la jugak. Goreng-goreng je. Popeye pun jenis tak cerewet sangat dalam bab makan ni. Tak cerewet ke? *Mata ke atas tangan di dada*
Ni je lah yang kitorang makan masa bersahur hari tu. Setinggan je you all. Kuih muih tu Abang bawa dari rumah bos dia. Ikan masak asam tu pun sama. Aku panaskan je pagi tu. Mangkuk nasi pun nan hado makanya aku angkut je sekali periuk tu hidang terus ke dalam pinggan. Hehehe! Lambat aku update sebab malas sangat nak berblogging. Masa kat KL internet slow sangat. Bila dah balik kampung busy buat kuih raya pulak. Banyak uols kuih raya aku tahun ni. Sakan! Huhu.

Lari tajuk jap. Gambar dari OP dah siap. Tak sabar nak come out dengan entri wedding review :)

2 comments:

Miss Cookie Cream said...

Cheeewah! :) hehe... waiting for your pics!

Suraya Nordin said...

Hehe! Tak sempat nak tulis siap lagi panjangggg :)